Update

Ja, på begäran av bla Sanna & Carro så tvingas ja skriva lite nytt i bloggen då!

Var på en mysig tjejkväll förra veckan me tacopaj o massa godis o snack, va jättekul och det får vi hoppas på att de blir mer av ofta och mycket. Då får vi hoppas att Jojjan kan hålla sig vaken lite längre ;-)

Hamra snart!! ska bli såååå skönt. det enda kruxet just nu är om jag ska köpa egna pjäxor eller hyra där. Blades skulle ja få ha Oskars, jacka av Honk och glajjer av Pullan. Ska bli så skönt, denna gång blir vi ju borta en hel vecka och lite till tom. Förra gången blev de ju bara 2-3dgr. Hoppas bara på fint väder så man får lite färg me, på riktigt.. jobbigt och dyrt att behöva fejka.

ska bli skönt o slippa tåg me, vi kom på att vi skulle ta ÅDI dit ist.. blir en liten roadtrip o bra för hundarna me. Ska bli kul o träffa Fam Frank igen.. o Elsa.


Seeen kommer vi ju till Resan nr 1 detta år.. Turkey.. nu Carro är de inte långt kvar.. ska bli såå skönt! drömmer om det varje natt, dock inga bra drömmar. Typ att jag blir väckt mitt i natten o nån frågar "har du inte packat än?" för att vi ska åka då precis.. usch.. som Zanny Kay sa "klassisk dröm".. hehe


Igår trotsade jag min lilla feber jag hade på onsdagen pch som dessvärre kommit tillbaka idag och gick på långpromenad i skogen me lillfamiljen, alltså Olle ja & bäbisarna. Det va jättemysigt, jättefint väder och dogsen älskade att få springa lösa i skogen. Tog lite kort me. När vi kom hem lagade vi mat, paprikagryta, och jag bakade viktväktar kanelmuffins. Gick hem hos Olle.. vad annars. hehe


Har tränat o donat me Honk så mkt ja kan.. men nästa vecka är de ordentligt igen.. då blir de box igen o förhoppningsvis gymma 2 ggr utöver det.. o basta och sooooola! Jessica, du måste börja hänga på lite igen nu me!


Gjorde religionsprov idag på islam.. men gick ju galant såklart=) är intressant och kul, så det är inte så svårt då.

Har haft fullpott på de senaste proven så hoppas att detta inte ska sticka ut ur mängden bara. Samhällen skiter ja i nu.. kommer aldrig kunna få MVG där, läraren är iiinge bra alls. Naturen märks väl, hade tydligen fått VG på provet, kors i taket, så får väl se hur de gått på arbetena.


Skickade in ansökningsbrevet till Linköping i måndags, usch, blev nervös bara jag slickade igen kuvertet, usch usch, om jag blir kallad på intervju kommer jag väl dö av nervositet.. usch usch.. men WANNA WANNA!

torsdag ska ja till Carro o fixa håret.. kommer bli göörsnyggt, lr hur Carro?=) vår egen frisör..

Nu ska ja lägga mig på soffan o vila lite och se extremt mkt sjukare än vad jag är, så Korven kan tycka synd om mig när han kommer hem om en halvtimma=) hehe.. -Me mean-

Räcker detta Zanny?? För jag kommer inte p nått mer nu=(



Puss


M.




185031-61185031-58
185031-62185031-60185031-59



Detta räcker utmärkt gumman, sån info lite oftare å det är kanon :) så ska jag försöka kommentera oftare...puss

2007-04-14 // 12:03:58

Perfa Monica. Har kollat så torsdag blir jättebra. ska gå in o kolla på håret ikväll så hör jag av mej sen. Ja snart åker vi. ska betala snart ju. puss o kramis.. mtsiga bilder

2007-04-14 // 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback