finally...

Jahopp.. sitter med en blöthund-stank i lägenheten... mmmmmm!
badade och klippte klorna på bebisarna, behövdes kan ja säga, de som kom o hälsade hade djupa rivsår när de gick hem, haha.. sry
Ett stort tack till den som uppfann hundgodiset ;)

snaart kommer Danne gay o co.. ska bli så kul! äntligen! ska röja satan!

Fredag: Frisör kl 10, shopping och lunch efteråt, hem o på med masken, städa, sen kommer grabbsen.. då är de bara o supa.. blir otten på fredagen

Lördag: bakisdag, Sanna o Marre kommer o väcker oss till frukost och börjar supa;) ned på stan o kolla läget me grabbsen, shoppa lite till, äta o på me nya masken, sen kommer alla mina girlies, förhoppningsvis. Då blir de ännu mera supa. sen blir de palace skulle ja tro!

Fan va kul de ska bli.. längtat länge nu.. hoppas att olle blir nöjd me!


Nu ska ja nog ta o baka lite bröd, så är de när plånboken är tom. hehe
längtat till löning asså!! =)

Pullan, miss you already! Brownie för mig me tack! I bet, att du hamnade bredvid nån snygging på planet, right? hehe..



Puss


M.







Cookie, världens farligaste hund.. ser ut så iaf.. hah

185031-14



Vilken snygging!

2007-02-20 // 15:48:44

Hej gums! skaffade blogg när jag började skolan typ för alla snacka om det hela tiden. är lite seg med att skriva.. gillar att kolla in alla andras. va kul nu kan jag kolla in din oxå. puss på pannan

2007-02-21 // 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback