Pulla..

Fan va duktig jag börjar bli! Är inne på fjärde veckan me 3-4 träningar i veckan. STOLT!
Idag var det gymmet med Pullan, you know who you are! Blev kvar lite för länge, kom dit vid halv elva, gick därifrån ca halv två. Men va så snäll o stod o pratade och höll netz sällskap. Pratade om utbildningen, I've got to nail that interview!
Igår, Kl 00-0030 ca stog Monica på bandet.. hundarna börjar plötsligt skälla som fan, tänkte att de nog var olle som ringde kanske, hade hörlurar. Men vi har nu kommit fram till att det nog va en granne som va o bankade på dörren.. oops=) hehe.. men de får de väl ta! andra här i huset står ju o sågar o hammrar kl 02 på natten!

Olle blev jätteglad för tårtan ja bakade igår/idag iaf.. o den va verkligen goooo! trots att de va creme fraiche i istället för gräddfil.. på söndag ska vi fira min lillasyster med släkten, då firar vi Olle me. Då får han en bra present av mig o Mamma iaf.. återkommer om det.

Ska hoppa i sängen nu, ska fasen till skolan imorrn, kors i taket, känns som längesen. Har dock pluggat massa hemma. Och mer ska de pluggas.. inlämningsuppgift i samhällen och prov på fredag. Men sen är det looov!! Då ska ja till gymmet varje dag.. hehe

Ut me dogsen..



Puss

M.


185031-13

185031-12
Mina bebisar..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback