Das Boot..

Ja, helgen blev riktigt lyckad.. även fast de slutade me att de bara va ja o olle som gick in på otten. men träffade ju darlingen Yalda där, så de var kul! Efteråt blev de just den maten som ja aldrig äter annars.. fast absolut inte pizza, då skulle ja kräkits. Så nu får vi väl se om de blir nån parkväll framöver darling=) Träffade även Vickan på otten, vi "bestämde" att vi skulle åka till Pullan nångång snart framöver.. =)

Carro va jättesnäll som skjutsade mig o olle, så de andra åkte taxi.. vi tog massa bra kort me.. får se va du tycker carro=) man måste spärra upp ögonen typ vettu.. fast du va ju inte ens onykter, hehe.

Ja de va riktigt trevligt,är så skönt när man har förfest hemma, då är de ju oftast ens egna kompisar som kommer bara, så man behöver inte oroa sig för att nåt ska gå sönder eller snott=)
Tack för en trevlig kväll alla som kom.. Emma Ovve Roger Jacke Honk John Gurra Linkan Ida Johanna Carro.
Lägger upp några bilder från kvällen nedan med.

Idag ska vi äntligen åka iväg o kolla på kakel o grejjer till badrummet Yaay! Finally! hoppas att de blir som ja har tänkt mig.. RÖTT!! hehe.

Mkt att hinna denna vecka, träna, träffa massa.. som ja nu inte har nån koll på när, åka till uppfödaren, träna, badrumskoll o flatscreenpanelkoll.. jaja.. de hinns nog..

längtar sjuuuuukt mkt till skolan börjar, iiihhh (vem kunde tro att ja nånsin skulle säga en sån sak=)
nu har ja fått hem papprena om allt oxå, har lite svårt att bestämma mig vilken färg ja ska ha på massagebänken, men de e ju en petitess.. ska bli såå kul!

oj va klockan var mkt! nu måste ja sätta fart här.. ska hinna göra mig iordning o laga mat till 14..


Puss//

M.











 


» Z.K

Uppdateringarna bara haglar :) Vad duktig du är! Synd att vi inte kunde komma i lördags. Å fullt upp har du i veckan, ngn tid för en promenix?

2007-07-02 // 14:22:44

Och jag var inte med på den här festen heller....
:[ Men jag var ute i sthlm o svirade :P Saknar er.....
puss Emelie

2007-07-02 // 17:32:05
» carro

Nica pictures honey. vad bra att ni hade kul då. NJa för oss var det inte lätt att somna med allt skrikande från deli men men. ikväll bli det film.. see ya

2007-07-03 // 11:29:56

Jag jobbar till fyra på torsdag. Jag tycker vi går till trädgården och tar ett glas vin till helgen, eller innan :] Jag tycker också att ni ska komma upp till mig i aug och parta och gå på grönan!
puss

2007-07-03 // 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback