Hanna o Link 20 år!

HÄR KOMMER UPPDATERING PÅ BEGÄRAN AV JESSICA, hon som snokar, hehe..

Ja, i lördags var det stort kalas för Hanna och Sandra. Fest i lokal i ektorp. Jättekul, men känns som att den tog slut så snabbt. Själv blev det ingen utgång för mig, började jobba 11 på söndagen sen.. sen vet ja ju hur jag blir om jag fortsätter dricka efter 01 och ska jobba=)
Vi pumor hade köpt varsin provdykning till tjejerna, och de blev jätteglada! så nu hoppas jag bara på att ja får tillbaka pengarna snart som jag lade ut, hehe.. är soprent på kontot, som vanligt!

På söndagen
var ja ovanligt pigg, trots att vi var vakna länge efter vi kom hem, min plånbok var nämligen försvunnen.. så olle åkte tom tillbaka dit vi samlades innan när vi skrev på namnen på kortet, för o kolla om den ramlat ut där, men icke sa nicke! Så jag trodde ju att ja skulle behöva spärra kort o grejja på söndagen sen, men ringde mamma som skjutsade oss dit o fråga om den låg i bilen o de gjorde den! så himla lycklig jag blev, kul att inte ha körkort längre liksom, lär ju kosta o fixa nytt me.. men de ordande sig bra!!=)
Men blev genast på dåligt humör igen när ja gick till jobbet, de ösregnade o ja hade mitt paraply på jobbet! mina byxor o strumpor var dyngsura.. så jag fick låna mammas L som satt som aladdinbyxor på mig, och fick ha flip flops, hehe.. ni som vet hur lågt ned min tatuering sitter.. hela den syntes.. hehe

Var på naturen idag, första ggn på väääldigt länge. Vår dator kraschade nämligen med alla arbeten som skulle vara inlämnade, så var inte så kul o gå dit tomhänt. Men läraren var så snäll idag o sa att jag bara behövde göra det ena igen, o de andra får ja ha prov på istället.. phew..
Så ska börja igen på naturtypsbeskrivningen då då.. kul! men men..

Ferre på fredag.. olle åker på kryssning så tänker inte sitta i min ensamhet o kolla på lets dance, haha.
Förfest här me pumor o pullor.. kul! Och Jessica , du ska med ut sen, jag fixar de vettu=)

Ska ladda ned Gwens nya nu..



Puss

M.





Lite partybilder, de från toan är censurerade.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback