Jahopp!

Då ska man uppdatera lite då, eftersom man blir så irriterad på alla andra som inte gör de så måste man ju vara lite bättre själv, hehe.

Tränade igår me Honk, o fan va rodmaskinen tog känner ja idag !hello ryggen! och sen som vanligt i biceps, hehe.. ja o mina biceps, haha.. snart är ja bara två stora biceps o inget mer.. 
 
Det som det mesta handlar om just nu är ju Turket såklart.. idag är det 9 dagar kvar.. och ja längtar ihjäl mig.
Det värsta med att åka utomlands bara är ju allt som kostar innan, o då menar ja inte själv resan, solkrämer, skor, toalettartiklar, smink och kläder! Varför gör man egentligen så, varför måste man shoppa massa nytt för att man ska åka utomlands?  
Vi var o fikade hos Linn o Nicke i tisdags o diskuterade resan, hur allt ska gå till, vilken tid vi ska gå upp på morgonen när vi ska va i poolen o på stranden, vad för dricka de ska drickas och vilken solskyddsf man ska ha. De e Carro o ja i ett nötskal.. planera allt när vi åker utomlands.. o vi behöver ju inte ha en väckarklocka iaf, för vi har ju en levande som kommer springa o knacka på alla dörrar, haha.
Dock har mina flygplansmardrömmar börjat nu, suck.. men hoppas att de inte kommer att vara några problem, har ju gått i egen terapi här hemma nu, hehe.. läst på massa om flygrädsla.. varför planet beteer sig som de gör i vissa situationer.. ex turbulens.. nu kan ja allt.. =) JAG KAN FLYGA, JAG ÄR INTE RÄDD!

I lördags var vi på grillfest hos Netz(Christian).. hon hade fyllt 25 och de firades me massa sprit, hon kom inte ens ut den stackarn, men för at citera henne "jag o kudden hade de himla roligt", haha.
De va min jobbhelg så jag drack inte så mkt, de va ju lagom gångavstånd hem oxå,så när de andra rullade utåt så knallade vi hjem. Blev lite styling innan me.. ja fick fixa hår och smink o diverse, de va kul. För ja har ju gått Mode o design, right Linkis?;-)

På onsdag ska Carro fixa mitt hår, ta ur löshåret, klippa o färga o sätta i löshåret igen.. de kommer ta ett tag antar ja. Sen blir de nog färgning av ögonbryn o fransar.. gud va man gör sig till för att vara utomland en vecka, haha.

Nu ska ja bege mig till HC o prova bikinitrosor eftersom HM jävlarna är så slarviga att de missar att packa ned några i min påse fast de står me på listan.. suck.. så hoppas att de finns kvar.
Sen blir de långprommis me bäbisarna o korven skulle ja tro. Har ju fått bakläxa på de, nu ska vi bygga muckler=)
Ska hämta mitt smink hos emelies mamma me, inte glömma!!

Pullans bilder blev döbra förresten.. trots den döda grodan och liket, haha. Fan vad snyggt de skulle blivit om du lagt deig bredvid grodan, haha..
de verkade ju riktigt nöjda på redaktionen oxå.. så de ska bli intressant att vara manager, hehe.
Foto : Monica Juteklev-Zander, haha


Puss

M.




Från supet me Dannegay i S-svall...
185031-64
image65


Jarå, vart ska jag åka? Ta med mig i handbagaget, snälla...:) Ha en underbar resa girlie! PoK Z

2007-06-08 // 10:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback