Paris vs Hamra

Idag har man jobbat som vanligt.. men de va rätt soft.. började 12 o slutade 18 så hann me lite på morgonen ändå. I vanliga fall är de ju min o Jojjans promenixdag men så blev de tyvärr inte idag. "Vi tar de nästa onsdag ist" tyckte hon , men icke sa nicke.. för då är ja i fjällen!! ihhhh..
längtar jättemkt dit nu.. så himla skönt, vakna runt 8, hoppa i understället, käka frulle och sen är de 5 min till backen. Så himla najs!

imorrn blire att försöka hitta ny skidjacka till mig dock, de lär ju inte vara de lättaste nu när solen börjat titta fram. Får väl smila in mig hos nån stackare som får in o gräva på lagret, hehe...
Ska försöka ge mig på mobil-letandet igen.. VILL HA!

En sak idag.. efter jobbet idag så skulle ja in o handla tamponger, eftersom ja glömde de när ja va inne o handlade åt PB, och de va liksom bara dem ja skulle ha o hade bara pengar med mig till de, 3 guldtior=) då ställer ja mig i kön "max 10 varor" o då kommer ja precis fram till kön när en annan man oxå gör de.. vi tittar på varann o jag ser att de e en kund hos oss.. han säger Hej, och tittar på mina tamponger o visar att jag kan gå före... TAck säger ja.. sen blir de nått strul i kassan o kön blir stående... o under tiden tänker ja, Jaha va ska ja säga nu då? typ tack för att jag fick gå före för att ja har mens o bara köper ett paket, lr jaha, går du ofta hit? lr, ja slutade precis va bara tvungen att ha de här först.. hehe.. finns ju liksom inget som skulle passa in där. på jobbet så småpratar man ju lite men då handlar de ju jämt om spel o så.. nu va de ju en helt annan situation plus att ja va "civil".. blev lite pinsamt, men ja red ut stormen.. hehe.. men men..

Måste ju säga att man längtar tillbaka lite -läs mkt- till PARIS... har fått massa fina kort av Pullan, fan så grönt va de inte när vi va där, hehe. Får se om de blir London nu i sommar eller om de blir Paris igen. What do you say Yaldadarling?=)

Nu sitter jag o väntar på Ollie Fränk (Amerikansk uttal) han är väl hemma lagom till lönen kommer in på kontot, eftr 00 alltså=)

 
Countdown: 3 dgr, Fjällish

185031-125

185031-126



Puss

M.


hihi, nu har ja hittat tbx till din blogg, kul att du skriver igen =) Jag e absolut på en resa till.. Vi 4 gjorde ju succe i Paris så det kan ju inte bli annat än bra i London också!

2008-05-07 // 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback