Mitt namn är Ångest.... Tenta, Ångest

Idag har ja introducerat en ny sak för min vän Emilia, men det var ingen hit tydligen, dock vet jag ju själv första ggn ja provade det, det va lite spännande, man hade ju hört alla prata så mkt om det så man var ju förväntansfull, dock blev det ju en riktig besvikelse, riktigt kladdigt  innan man fick in rätta snitsen med toolsen (att klara av att doppa är ju en konst för sig), och den stinkande lukten gjorde ju det hela inte heller direkt så inbjudande, men efter ha provat på det ett par ggr till efteråt och man fick in rätta snitsen så började jag faktiskt gilla det, a lot! och nu tom längtar man ju till det och planerar in i förväg när man ska göra det... errrrhmmmm, ja ja pratar ju naturligtvis om att äta sushi, va trodde ni egentligen?! :P haha. 
Förutom sushin så har vi råpluggat idag, tenta om 8 dgr!! Shit va fort denna termin gått, helt sjuukt! Men snart är den över, tentaångesten asså. Och det ska firas med stort kalajs hemma hos mig! Grilla o dricka o festa heeeela kvällen lång med alla snygga ATbrudar, nån kille kanske me då;) 
Sen är det en fullproppad sommar jag har framför mig, veckan efter tentan, har vi barn hela veckan, mysa me Kevin o Steffie, veckan efter det är det Kreta som gäller, veckan efter det är det Sundsvall som gäller och veckan efter det börjar ja jobba fram till mitten på augusti o sen börjar skolan siste augusti igen.... hmmmm... när ska ja hinna me allt annat, alla älsklingar som man inte hinner med när man pluggar, ja lovar Sanna, Johanna, Carro, Linn, Emma, Honk, Mia, Yalda o alla andra underbaringar att jag inte har glömt bort er!  Och PULL, you know youre always on my mind, sholla in nya grejjen ja börjat me på din fejja:) BIP




Ne om man ska äta upp risifruttin o gå o lägga sig kanske, basgrupp imorn ju som ja inte hunnit gjort ett skit till dock :-S

Puss

M.




» Petra

Haha, klassens paparazzi ser jag ;) haha!

2009-05-28 // 08:46:14
» Zanny

Inga dåliga sommarplaner du ligger inne med :) Måste ses snart!! puss

2009-06-02 // 10:51:55
» karin

Nu är tentan över!!:D är sååå skönt, ska bli kul med party hos dig, ses snart!:D

Vilken rolig sommar du kommer att få:)

2009-06-04 // 14:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback