Fuskpizza och lägenheten =)

Nu vet jag varför inte pizzan dög igår, tydligen så är det ju inte "riktiga" Pappa Grappa som ligger i Hageby, fatta att dem bara har snott namnet och lagt till express bakom, gissa om folk dras dit o tror att det är riktiga P.G liksom o snacka om att dem blir besvikna! Inte bra stil asså! Står en artikel om det i NT idag med: http://www.nt.se/norrkoping/artikel.aspx?articleid=5976913

Iaf, efter gårdagens praktik begav jag mig direkt tillsammans med mamma o pappa i släptåg till nya lägenheten där Olle var, var lite nervös över hur vida jag skulle gilla den eller inte eftersom jag inte ens sett den. Men den var KANON! Över förväntan verkligen. Pappa o Olle åkte sen o hämtade ut färg som vi ska ha till att måla om alla väggar o tak med så det kommer verkligen bli fräscht nu =)
Så nu ska jag packa ned lite grejjer som behövs därborta, som pizzaslice:are ;) m.m och ta med dator så vi kan lyssna på musik och jag kan plugga samtidigt som Olle börjar måla. Riktigt kul o komma igång nu alltså! Dessutom har vi lagt ut massa grejjer på blocket med så vi kan köpa nytt mindre matbord till köket ex.
Kommer bli kanon o bo där alltså, o va fint det kommer bli när det börjar bli grönt med =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback