Ja saa ju dee!

Japp, gårdagen vart succe för Hagebys invigning, herregud vad folk det var, alla bara rusade in o skrek, man kunde tro att allt var gratis eller nått, haha. Skapligt mkt o göra på jobbet när alla ville utnyttja vår kupong Cola + korv 18;-. Tror nog korven är slut nu asså, vilket kaos! O ja som bara skulle dit o glida runt o affärer jobbade på ett par timmar. Sen kom Elin förbi en snabbis och tillslut även Zanny som jag gick en stund med runt i centrumet o kollade, bla tog vi ut våra vip-påsar o där i var det en treblig överraskning, gratis hundmat! Så Zanny hade plötsligt med en Griffon så jag fick 3 påsar hundmat ist för en (fick en från syrran med). Det var en jättekul kväll men jag kände att jag bar lite för mkt så jag hade grymt ont i ryggen och fogarna, kändes som ungen skulle sprängas ut ur bäckenbenet på mig, inte schöööön!
En stor eloge till min kära mor som har kämpat järnet hela veckan med motgångar med butiken, hon är verkligen en supermänniska, jobba hur många timmar om dyngnet som helst o sover 3 för att sedan jobba ännu mer + att hon har familj att ta hand om och sen vara människa på allt det och kunna stå o vara trevlig när man är så trött och hungrig! Min mamma är helt enkelt BÄST sa jaaa!!! =)

Idag ska jag till praktiken till 11, har min egna patient då och ska göra bedömning, det ska bli kul, får se hur lång tid det tar, tror att det kommer ta ett tag då min patient är väldigt pratglad av sig, men då gäller det för mig att försöka få tillbaka henne på rätt spår om hon glider ut, det ska bli kul, är inte nervös heller eftersom jag träffat henne så många ggr själv nu.

Sen tackade vi ju JA till lägenheten med så den ska skrivas kontrakt på ikväll eller på måndagkväll och då får vi även nycklarna så vi kan hämta ut färg o tapeter så vi kan fräscha upp den lite, inflytt sker 16 maj, shit!! Men är så nöjd, trots att jag inte sett den IRL, haha, litar fullständigt på min pussekille som varit där, borde jag det? ;) Nerå men den ligger precis vid strömmen med utsikt däröver med, kommer nog bli rikitgt fint o bo där när det börjar bli grönt o varmt, o lagom avstånd till stan och till Olles jobb med.. o sist men inte minst, till alla våra kompisar, alla bor ju i princip där! Blir kanoners sa jaa! Den enda som saknas är ju självklart Pull, men det får jag nog vänja mig vid att jag aldrig kommer ha henne där jag vill ha henne.. instängt i min garderob så jag kan plocka fram henne när jag är sällskapssjuk, mohahahahha!!!

 

 



» Zanny

Mycket folk var det! :) Köpte en klänning/lång top sen på HM som jag ska ha på kvällen i Stockholm! puss

2010-04-23 // 10:53:59
» Mimmi

Ja saa ju dä till dee! Du är superwoman också! Jätte duktig har du varit. Ta hand om fogarna nu o vila..Jag ringer senare ikväll är på jobbet nu o ska snart iväg på grillning...me love u looong time. bästis.



Puss Pull xxx



2010-04-25 // 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback