Söndag, härliga söndag!

Inget är väl bättre när man vaknar upp och inser att man är ledig och att samtidigt solen lyser in mellan persiennerna? Så himla skönt o ligga o dra sig i sängen och veta att man FÅR! Sen är det alltid kul o lika o stirra på magen som lever sitt egna liv, går som vågor över den och blir stenhård om vartannat och helt sned, inte alltid lika skönt, men häftigt! Fattar fortf inte att det ligger en bebis därinne, helt sjukt, brukar skojja o säga att "vaddå jag ska inte bli mamma, det är bara Olle som ska bli pappa" haha.. för känns inte som att jag ska bli mamma, mamma är ju min mamma liksom, kommer nog ta ett tag o fatta tror jag.
Är lite orolig över sizen på magen med, inte ALLS stor mage asså o då är det bara 14 veckor kvar! Men antar att jag kanske ska vara glad istället, inte ha en mage i vägen i allt jag gör och dessto mindre o träna bort sen inför beach 2011=) Får väl se vad barnmorskan säger på måndag med, hon om nån vet nog.

Igår på förmiddagen var jag o checkade Hundens Dag på Arken Zoo på HC, det var fotografering o tävling, tog med mig Lilo o Kisen. Kisen tävlade i tuffaste hunden och Lilo i sötaste hunden. Cookie fick inte vara med för hon skulle inte gjort sig på kort så jäkla hårig som hon är nu, hehe.. men det ska de blir ändring på idag, ska strax till mor o far och ta med oss trimmmaskinen, wrooooom! Hon kommer bli 5 kg lättare, haha.
Gårkvällen spenderades med Zanny och Mary som kom hit vid halv 7 med matbeställning från Spicy Hot och efter det blev det massa kortspel, närmare bestämt fyrmansvist, och dem jävlarna vann alla tre ggr!! GRRR!! haha, men antar att det nog bara var nybörjartur, hehe. Kvällen blev rätt sen och Olle o Marre pimplade både rödvin o whisky så de satt o garvade o såg helt tandlösa ut, jättekul =)



Hångel med Kisen =)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback