25 år

Yes, nu fyller jag 25 bast, jordsnurr, somrar eller år =) Det har firats hela helgen. Idag hade vi släkten här på tårta och sen blev det pizza med familjen. Fick en massagedyna som man sätter på en stol av familjen, sååå skönt! Igår var vännerna här och vi hade en skitkul kväll med galen panna och lite dricka, drack hela 2 cider och ½ glas vin, sug på den ni! den första alkoholen på typ 10 månader!!
Det var en jättekul kväll iaf med många roliga gissningar och uttryck, hihi, tror TOKER och LILLA SJÖJUNGFRUN säger det mesta;)

Morgondagen blir till att gå 100 m uppåt stan till och skriva på faderskapet och sen ska jag bli bortskämd hela dagen tänkte jag=) Få presenter och få middag lagad.


Fred var snygg i sin outfit han fått av John o Linda, kvällen till ära


Finn ett fel ;)

Jojjan var bäst, eller?? ;)


Grabbarnas uppgift var att ha hand om en kinkig annan liten grabb

Jag var inte så kinkig=)

Inte Z.Kay heller

Linda var nog nöjd så länge hon fick bebismysa ;)


» Ida

Jätte fin bodys din son hade.. =)

De växer så härliga till..

2010-09-06 // 15:08:18
» Toker

Uppdatera då!!!!!!! :)

2010-09-24 // 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback