4 veckor gammal (ung)

Japp, idag fyller Freddie 4 veckor, hihi. O det firar vi med ännu ett besök på BVC, ska bli väldigt spännande i se hur mkt han väger nu, om han fortsätter i samma takt som innan så borde han ju ligga på nästan 5kg, hehe. I den takten kommer han väl väga 10kg snart! Tiden går för fort alltså, snart tar han studenten och gör nån tjej på smällen;)

Snart fyller jag 25, närmare bestämt den 23e. Dock blire ingen stor fest direkt, får vänta med det några månader tror jag. Är på tok för tidigt o vara utan min skatt en hel kväll, kanske om 20år? ;) Ne det blir lite öppet hus tror jag istället för släkt o vänner. Skickar ut ett mess om det men kan förvarna om att det handlar om lördag 21e eller söndag 22e iaf.

Nu äre dags för matning, blöjbyte och påklädning <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback