Här är ank-kolonin jag skrev om :) o det f...

100media_imag051 (MMS)

Här är ank-kolonin jag skrev om :) o det finns fler, längs med hela ena.sidan strömmen! Är det så här varje vinter tro? Zanny, du som bott här längre än jag :) Idag till promenaden bytte vi till sittdelen, Fred får knappt plats i liggdelen längre o han avskyr ju dessutom att ligga ned, så det blev halvsittandes på prommisen till pappas jobb :)



» elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 // 16:14:46
» Zanny

haha, det har Zanny inte tänkt på men lite ducks brukar det nog vara :)

2010-12-02 // 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback