Vi har lite mys o lässtund i väntan på jul...

100media_imag053 (MMS)

Vi har lite mys o lässtund i väntan på julkalendern. Vi är ju med i Goboken o tycker hittills att det är mkt bra, Fred gillar ju o sitta o titta o helst grabba tag i boken med när vi läser :) så verkligen ett hett tips när du fått barn :) gårdagen vart inte lika lugn som jag hade hoppats, en halvtimma sammanhängande sömn fick jag, usch o fy, tur att han är så go på dagen sen bara för då väger det ju upp det jobbiga. Men helt ärligt, än sålänge, så trodde jag det skulle bli jobbigare med att få bebis. Men det kommer säkert komma dagar det känns sjukt jobbigt framöver men jag tror lite att det har att göra med ens inställning. Det finns ju inget "det här kommer jag inte klara av", utan man bara gör det, vad annars liksom? Man kan ju inte stoppa tillbaka honom där han kom ifrån ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback