Nytt år - Nytt liv!

Fasen tänk att det är 2010 nu! shit asså! vad hände med 2009! Jo just det, det rusade förbi med allt vad skola, plugg och jobb hette. Ett riktigt bta 2009 har det varit. Hunnit med mkt. Börjat skolan, klarat tentor, förlovat mig på Kreta, varit i Egypten me lillsyrran och min pussekille, klarat mer tenta, firar jul x 2.. smidit massa planer och fått hålla på massa hemlisar, mohhahahah.. ;) och nått som jag verkligen gjort är att ha saknat min älskade älskade Pulla! Det blev jag ännu mer varse om häromnatten när vi pratade med varandra och grät om vartannat! Jag älskar dig mest baby, och jag längtar så tills du kommer hem.. i sommar smäller det!! =)
Tänkte därför göra en liten copy på hennes års-quiz, med lite ändringar då, läs o njut;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, förlovade mig

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yepp, Emma & Ovve blev lyckliga föräldrar till lilla Melvin=)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte som stod mig nära, men en nära till en av mina nära

Vilka länder besökte du?
Grekland och Egypten

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Känns som jag har allt jag behöver=)

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
15/6 när vi förlovade oss

Största misstaget?
.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade halsfluss, hehe

Bästa köpet?
Förlovningsringar

Vad spenderade du mest pengar på?
Förlovningsringar och resor

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker som jag inte kan nämna här just idag

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare.. skolan har gjort mig mer positiv

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

Hur tillbringade du julen?
Julafton i Norrland med min pussekille m. familj, annandagen med min familj i norrpan.

Blev du kär i år?
Jag är alltid kär=)

Favoritprogram på TV?
How I met your mother och true blood!

Bästa boken du läste i år?
Lyssnade på ljudbok i egypten, andra boken i twilightserien

Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga?

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade födelsedagsfest med gamla och nyfunna vänner

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
PENGAR ;)

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Slappisch, mkt sunk-kläder i skolan när man inte orkat bry sig för man pluggat för mkt (om vi pratar kläder asså)

Vad fick dig att må bra?
Alla mina skypesamtal med Pullan!

Vem saknade du?
Pullan utan tvekan.. och Lotten såklart (alltid)

De bästa nya människorna du träffade?
Alla nyfunna vänner i skolan, för många att räkna upp, ingen nämnd ingen glömd.

Årets sötaste?
Kekke!

Årets snyggaste?
Emilia och hennes nya frilla =)

Årets största kärlek?
Pullan!

Årets bästa?
Kan jag inte ta upp här just idag

Årets snällaste?
Elin Magnusson, no doubt! Aldrig träffat mer snäll eller positiv människa!

Nyårslöfte för 2010?
Prioritera mera och bli mer ekonomisk (HAHA)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback