Denna dagen - kaos!

Ja denna dagen har inte varit rolig eller nådig för den delen. Började ju bra med att jag vaknade runt 05 och sen ligger o försöker o somna om men har ont i rygg o en livmoder som sammandrar så det var som sagt dömt att misslyckas. Käkade frulle på ballen och fick samtidigt lite sol, det var skönt ändå. Slog ihjäl några timmar i solen samtidigt som jag pratade med Pull, massa förberedelser och grejjer inför imorn, sen massa strul hos henne som jag fick rycka in o fixa ;) Sedan blev det städning, tvättning, diskning, matlagning och bakning! Har precis satt mig ned nu och det känns kan jag lova i mina fötter o ben, väger typ 1000 kg nu känns det som. Men tror det mesta är färdigt nu iaf så ska ta mig ett välförtjänt bad och sen krypa ned i soffan med älsklingen och kanske lite gott o blandat=)

Imorn står det äntligen BABYSHOWER i min almanacka, YÄÄS!! Känns som det var 100 år sen Pull sa att hon skulle fixa en sån för mig, hehe.. tiden går fort asså!
Dagen kommer startas med att jag hämtar upp henne och sen beger vi oss till HC o fixar lite samt äter glass=)
Sen blir de full rulle när vi kommit hem o fixa lite mer plus smink och sånt.. seeen.. kl 17.00 anländer gästerna, hihi! Finally! Ska bli mysigt med massa vänner och familj o äta blå cupcakes, tårta och dricka skumpa (läs nått annat alkoholfritt för gravida). Kvällen ska avrundas på Manésa, om det nu finns plats åt hela kompaniet, men ska nog gå bra, tur det inte är långt härifrån dit.

Ne vänner.. BAD!! Big day tomorrow!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback