Liten mage - liten bebis

foto083 (MMS)

Japp, det verkar ju rätt logiskt. Men om man ska lita på min barnmorskas expertis idag så blir det en mkt mindre bebis än jag hade väntat mig, hon gissade på 2500-2800g bara :-O Vi får väl se vad dem säger på ultraljudet på onsdag, då ska jag be få ett utlåtande om förlossningsvikten med, spännande. Kändes himla bra hos BM idag iaf, fick många frågor besvarade och hon är så himla lugnande och oroar mig inte i onödan, skönt! Dessutom, trummvirvel... mitt järn hade gått upp! YAY! Då vet jag iaf att feximet fungerar bra - bra skit! Imorn blire hem till mamma o pappa o umgås med lillasyster, ska ju bli finväder så blir o sola och gå o köpa nån glass skulle jag tro. Skönt o vara ledig alltså! =) Grattis Nellie och Henrik till lilla Rasmus oxå, hur söt får man vara? =)



Så fin mage du har :D

Och tusen tack <3

2010-06-24 // 09:26:48

Tack :D

Nja en del besök har vi haft,men många som väntar på att bli inbjudna. De vågar nog inte komma oinbjudna :P



Ohh snart är det din tur.Är lite avis. Jag vill ha den känslan igen när de lägger upp beisen på magen o man bara mår så jäkla bra!!!



Kram

2010-06-27 // 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback