Jag och min Pulla <3

Ni ska bara veta hur mkt den här tjejen betyder för mig, brukar skoja om att hon är min flickvän, för det är verkligen så, förutom att vi inte ligger med varann, haha. När hon väl är hemma i Svea så hörs vi inte bara varje dag utan typ varje timma av dygnet på nått sätt, helt sjukt and thats the way I want it!
Det första jag gör när jag slutar i skolan så åker telefonen upp. Man borde tycka att när vi pratas vid så mkt så borde vi inte ha nått o prata om, men på nått sätt använder vi telefonen som ett sätt att umgås inte bara o prata liksom, vi kan sitta tysta med varann i andra änden samtidigt som vi sitter på fejjan eller kollar på samma program på tv, helt sjukt and thats the way I want it!
Nu kommer vi ju till saken att detta som jag berättat om inte nu har inträffat på typ ett drygt år och det är SJUKT OCH NOT THE WAY I WANT IT! men det blir det snart ändring på, finally!! Har saknat min flickvän så himla mkt och det har varit så himla svårt att inte ha henne o ringa till så fort det varit nått jag behövde prata om. Speciellt nu med mitt "nya liv", om det hade varit nån jag hade velat dela detta med förutom Olle såklart så är det Pullan, som kommer bli "gudmor" (trots att det inte blir nått dop, hehe). Och världens bästa kommer hon bli med.
Kan knappt förstå att hon äntligen ska komma hem, att jag äntligen kommer kunna ringa henne när jag vill! Thats the way I want it!
Pull, du betyder allt för mig och jag kommer alltid älska dig mest av allt, forever and ever baby! See U sooooon! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback