Banankaka :) Dagen har ägnats till att ta ...

100media_imag104 (MMS)

Banankaka :) Dagen har ägnats till att ta det myyyyycket lugnt. Har knappt rört en pinal här hemma förutom Fred då ;) Olle har diskar o grejat o lagat mat, o sen bara åka iväg till jobbet igen. Men så är det att ha en sambo med foglossning ifrån helvetet :( Om det inte vore för honom så hade jag väl kollapsat där omkring vecka 30 eller nått för att jag inte tar det lugnt. Tänk att det ska behövas en man till att säga åt en man ska ta det lugnt o inte städa o diska o greja, haha ;) Iaf så ställde jag mig o gjorde nån nytta efter maten, en banankaka. Hoppas min älskade sambo blir glad när han kommer hem imornbitti. Även fast det kanske är jag mer som fått dille på just banansmak, men ändå ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback