Bus med pappa..


Tänk att så lite kan få en unge på bra humör. Fast iof så svänger det ju nästan lika fort också ;) Sen är han allt en liten linslus, nästan som att han vet att han ska smila upp sig för kameran, eller så är det kanske blixten som är rolig ;)
Än sålänge är det svårt o säga om Fred är mammas eller pappas-pojke. Självklart är det ju himla mkt roligare när pappa kommer hem från jobbet o smila upp sig för honom o vilja bli buren av honom än av mig, som han ändå är med dagarna i ända liksom. Och jag klarar ju inte av att göra sån här akrobatik med honom direkt, varesig med eller utan foglossning ;) Sen har ju pappa så himla mkt mer roligare leksaker att pilla med än mamma, xboxkontroller är ju liiite roligare ur en bebis synpunkt än en sminkborste kan jag tänka mig, hehe. Men ändå så kan jag inte säga att han har en favorit av oss.. än iaf. Den åldern kommer väl också antar jag. Då kommer jag gråta blod, wäääh! Fast är det inte så att mamma alltid är bäst ändå?? ;) När det kommer till kritan så är det ju mamma man vill till när nått händer, även i vuxen ålder ju! Aja, vi får väl se.. som den hönsmamman som jag kommer bli så finns väl risken att han flyttar hemifrån fort som fan, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback