Herr Gåman ;) Inte så bra skärpa på denna ...

100media_imag100 (MMS)

Herr Gåman ;) Inte så bra skärpa på denna bild direkt men ni ser iaf att vagnen fungerar, o hjälmen likaså hehe.. O Kisen bara glider med, så nöjd så att hon får vara med. Annars idag så åkte jag o Fred o Kisen till mamma o sydde lite kuddar o satt ute i solen. Gryyymt väder alltså! Fortsätt så tack snälla vädergudar :) Efter latandet i solen åkte jag o hivade massa skräp på returpunkten, dock kände jag efteråt att jag inte borde gjort det, va lite för tunga saker för mina fogar, blää! Så nu har det varit varm vetekudde o liggläge don gällt senaste timmarna framför tvn. Imorn är det jag som skaffar det där jäkla bältet så det blir lite bättre iaf...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback