Lära-gå-vagn..


Glömde ju skriva vad jag shoppade sen igår jue.. Blev som jag sade en lära-gå-vagn, en svart från BRIO. Det var väldans uppskattat, dock har jag inte lyckats få nått bra kort på när Fred kör den än, men lär nog komma =) Men sen hittade jag även en skapligt snygg hjälm, äntligen!! En gråmelerad, skitsnygg när den sitter på, hehe. Dock går ju faktiskt säkerhet förut snygghet just nu. Fast vi ska inte hålla på o använda den för mkt heller, som Linda även poängterade idag så måste dem ju lära sig att det kanske gör lite ont o ramla, så man lär sig att man måste ta emot liksom. Annars blir dem ju van att alltid ha skydd för huvudet, inte bra ju.
Sen köpte jag även, eftersom vi aldrig kommer till IKEA, kontaktskydd. Finns ett uttag som sitter himla lägligt i Freds rum som han är vääldigt intresserad av, antagligen för att jag också rusar fram och säger AJ-AJ såfort han närmar sig det. Men nu kan han ju pilla bäst han vill, utan att jag ska behöva sätta hjärtat i halsgropen, är även skönt för mina fogar o inte rusa upp hela tiden, inte så skönt kan jag lova!
Skulle kunnat shoppat massa leksaker med, finns ju så mkt kul nu som Fred dessutom skulle uppskatta, dock uppskattas inte priset lika mkt alltså. Faan va dyrt det är! Blir väl att skicka med en leksakslista med mamma när hon ska till ULLRED med och inte bara en klädlista kanske ;)


Wilda har älskat sin gå vagn =)



Jag var faktiskt lite chockad att det var en flicka. Var sååå säker på att det var en pöjk hihihi Men blev så klart otroligt glad!!

2011-04-14 // 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback