Ultraljudsbilder på Sockerbiten..


Är ju helt fantastiskt hur viga de små är i magen. Händer dit och fötter dit ;) Och ändå när dem kommer ut så är man såååå försiktig med dem för man tror att dem ska gå sönder, hehe. Men det är klart man är försiktig med sin lilla skatt.
Är så himla häftigt att man kan få sånna här 3D/4Dbilder nu för tiden alltså! Man kan ju se nästan i princip allt! Fick ett par filmer också där man ser hur hon (känns fortf konstigt att skriva HON) rör sig och sprattlar på armar o ben och vrider o vänder på sig. Men sådär med armen bakom nacken låg hon mestadels av tiden, ser ju sådär lagom chill ut. Berås väl på pappa och morfar, de sover sådär ;) Dock har hon inte vigheten ifrån far sin då han är vig som ett kylskåp ungefär, utan den är från mig. Dock var det längesen jag strechade ut ordentligt nu, eftersom det känns som jag varit gravid i snart 2 år (!), men vig är jag, o det finns det folk som kan intyga på. Tex när det kommer till mitt gamla partytrick där jag lägger både benen bakom nacken, haha, det var tider det ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback