Babyshowern..




Åh vad jag är nöjd över hur babyshowern blev.. det var en lång dag med dekorationer, shopping och bakning. Men som sagt, oh så bra det blev till slut. Min mamma är också så bäst som har hjälpt till så himla mkt, utan henne hade det heller inte blivit så bra som det blev, du är bäst mami!

Vi började iaf showern med lite champagne och mingelsnack, sen när alla hade kommit så serverades det kyckling och pastasallad. Mycket gott! Därefter blev det lite tipspromenad som handlade om Sockerbiten eller frågor som "Vem suger bäst?" som skulle komma att avgöras i tävlingar senare på kvällen. Efter tipspromenaden blev det lite presentöppning och fika i form av rosa tårta och cupcakes som vi fixat. Sen brakade tävlingarna loss. Det var jätteroligt o sitta o titta när tjejerna tävlade i vem som suger upp dricka fortast ur sugrör, vem som fick in flest mashmallows i munnen, vem som åt upp citron och krämbulle fortast, vem som fick sex på tärning fortast, vem som fick ned gummiband från näsan till halsen först m.m m.m m.m.. Den som var absolut bäst på sina grenar var Carro såklart och hon kammade därmed hem hela 3 t-shirts som vi hade fixat plus en champangeflaska. Den roligaste var ju då "jag sög bäst.... på Monicas babyshower" ;) Hihi. Därefter så vart det drinkar och mera skitsnack och sen så hade jag förberett ett filmmusik-quiz, skiitkul var det! Var musik ifrån filmer som Titanic, Dirty Dancing, Grease, Pirates, Harry Potter m.fl. Den som var bäst på detta var Jacqueline och hon fick därför med sig hem ett paket med rosa muggar.
Ja det vart mycket lyckat och jag är så nöjd över alla presenter och att alla kom och gjorde kvällen så fin. Det var jättevarmt och regnade lite men vi kunde ändå sitta ute heela kvällen fram till 00. Tack alla mina tjejer!! Ni är bäst! <3

Efter alla gått så däckade jag ned i min systers säng och sov som en gris fram till 11.30 morgonen efter.. DET var efterlängtat med kan jag lova, och välbehövligt! Märktes dagarna efter att jag hade fått sova ut på ett annat sätt. Blir liksom annorlunda att sova borta och att ha propparna i öronen fast man är hemma när Olle går upp på natten.. Sova är verkligen nått jag prioriterar nu! Ne nu blir det att däcka ned i soffan med lite rabarberkräm som jag gjorde förut idag och kolla vidare på "livet på BB" =)


Vilken underbar babyshower :) Jag hade också en. Så himla mysigt och trevligt och såå uppskattat :)

2011-08-15 // 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback