Dagens outfit :) Idag har John o Linda var...

mms_img-18296888 (MMS)

Dagens outfit :) Idag har John o Linda varit o hälsat på o fikat. Freja fick vara lagom socker(bit)söt i rosa o rosetter :) Dock sov hon sig ju genom hela myset i Lindas famn. Funderar på hur mkt en nyfödd sover egentligen?? Är det normalt att dem bara vaknar för mat i princip? Jag borde ju inte klaga såklart, men hönsmamma som man är ;) Funderar också på om jag ska ringa bb på måndag o be dem kolla gulheten igen.. Annars så är det rätt bra idag, jag mår bättre och det beror nog på att Olle beordrade mig i säng med proppar igår och tog med sig Freja ut i vardagsrummet i cribben. Så jag sov heela natten i ett svep till 07 ca, jätteskönt o behövligt!



Hallegudarna då vilken söt unge!



Elias sov också mycket i början så man började undra. Han låg som högst på 240 i gulhet. Jag säger mest bara njut för snart sover hon inte lika länge :P

Vad ligger Freja på?



2011-08-28 // 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback