Dille på nagellack.. Ja, jag har fått en l...

mms_img155350477 (MMS)

Dille på nagellack.. Ja, jag har fått en liten hang-up på att alltid ha nagellack på. Tog bort det gamla häromdagen men orkade inte samtidigt måla på nytt så gick utan både på tår och fingrar ett par dagar, inte okej! Och det kändes så naket, o framförallt fult! Att måla naglarna blir liksom en liten lyx för mig, en liten grej som gör att jag känner mig lite fin även om jag går omkring en dag osminkad o ohårad. Det här nagellacket är från Depend, hur många färger finns det inte att välja på från Depend? o hur billigt är det inte? Kanonlack med ju!



» Emma

Ja det har varit en otrolig jobbig tid dom senaste månaderna. MEN nu är jag äntligen bra (knappt att man tror det själv!) Det gick bort precis lika fort som det kom (över en natt) - fast 3 månader senare :/



Nu är jag inne å kikar på din blogg igen! I'm back! ;)

Hoppas att lillsnuttan kommer snaaaart!

Jag slår till å gissar oxå, om det är ok?

Jag gissar på 21 augusti, vikt 3130 (som min flicka vägde) och 48 cm lång!



Lycka till Monica! (om vi inte "hörs" innan)

2011-08-17 // 12:57:07

Snygg färg :)

2011-08-17 // 13:21:17

Alltid kul med små detaljer. Det gör ju så himla mycket. Plus det är snyggt! :)

2011-08-17 // 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback