Foglossningshelvete!! Är så himla sur och ...

mms_img206108250 (MMS)

Foglossningshelvete!! Är så himla sur och less just nu. Freddie sov hos mormor inatt efter kalaset så jag sov ut till halv 11 och allt kändes kanon i kroppen efter lite extra sammanhängande sömn. Men ack vad kroppen kan luras. Lagom till jag hade sminkat mig o fixat iordning för att vi skulle åka o handla så fort Olle kom hem från bio med min lillebror så slog det till. Som blixt från klar himmel! Kan inte ens gå för det svider och värker som bara den. Så nu blev jag beordrad sängen av Olle :( Jag ville verkligen iväg, även om det bara är till affären så är det skönt för mig att göra nått nu når Fred varit sjuk o man varit innesittande en vecka. Suck! Varför just idag?? O fan om det inte går över till imorn, hur ska jag klara veckan när Olle jobbar 8-16? Kan ju inte gå o allra minst då bära Fred när han ska upp ur säng, i matstol eller skötbordet :-S Jag säger som jag sagt förr, I CURSE U FOGLOSSNING!!



jag kan kma och hjälpa till ;)

2011-08-14 // 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback