Inte mkt aktivitet idag heller..


Meningen med dagen var att vi skulle busa med Eve och Li. Men imorse (läs kl 09) när jag tog upp Fred för dagen så var hans ögon igenklistrade igen, suck! Dock har dem inte fortsatt vara nått nu under fm men ville inte riskera att smitta Li nått. Inge kul alls med unge som har igenkläggade ögon hela dagarna, nog rätt jobbigt för dem. Så, det blev alltså ytterliggare en dag utan någon vidare aktivitet på schemat. Dock hade jag redan börjat göra mig ordning innan vi bestämde att vi skulle flytta på play-daten så passade på och tog extra lång tid på mig när det ändå sen kom till Freds fm-vila och fixade håret lite extra. Känns skönt o göra sig lite extra fin. Man blir lite halvt deprimerad av att gå runt i myskläder och uppsatt hår hela dagarna faktiskt. Får se vad vi hittar på när Fred vaknar igen, kanske kanske en tur till affären för att köpa lite nya nappar. Tror visst herrn slarvat bort alla utom en! Känns ju även som lite bortkastat smink och hårprodukter om man bara ska sitta inne o uggla hela dagen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback