Jag är inte gravid längre!!! Herregud, nu ...

mms_img-21377199 (MMS)

Jag är inte gravid längre!!! Herregud, nu har det sjunkit in tror jag, hehe. Jag kan böja mig framåt utan att magen tar emot, jag ser mina fötter utan problem o jag kan sova på magen! Så himla skönt! Dock är det ju såklart mysigt med gravidmage men som jag skrev mkt så är det rätt jobbigt framåt slutet faktiskt. Vägde mig iaf igår o inspekterade kroppen sådär 3 dgr efter förlossning. Vågen stannade på -8 kg o magen är påväg o dra ihop sig riktigt bra. Barnmorskorna på fl undrade om jag verkligen ens hade varit gravid ;) Dock blir det att äta ordentligt o ta hand om kroppen bättre denna ggn så jag inte hamnar på 55kg igen, var inte så klädsamt på mina 171cm :-S



Skönt när graviditeten inte lämnar alltför mycket spår. Mer än en underbar bebis förstås ;) Lycka till med tillskottet! Kram

2011-08-24 // 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback