Napprensning..



Nu när Fred kommit på hur man klättrar upp överallt, soffan, sin byrå, badkaret m.m så fick han tag på nappburken som vi förvarar alla nappar i. Den hade vi inte kollat i på länge, för han har ju sina favoriter. Jag tog iaf ned burken på golvet och Fred satt o provade ut varje napp, INGEN av de gamla napparna dög. Så kul att se, han får tag på en napp, stoppar den halvägs in i munnen o grimaserar, hehe. Så nånting är det som inte stämmer med dem gamla napparna. Likadant var det i tisdags när Linda och Axel var här. Axel hade en precis likadan napp som Freddie har. Dock så är det annat material i själva nappdelen. Men han envisades med att sno nappen från Axel för att sen grimasera halvvägs in i munnen och spotta ut den, hehe, såg så roligt ut.
Iaf så kände jag att det inte fanns nån anledning till att spara dessa gamla nappar. Ingen idé o spara dem till Sockerbiten liksom, hon kan gott få nya nappar, så dyrt är det ju faktiskt inte! Så jag hivade dem rätt ned i soppåsen. Dock har jag sparat hans allra första napp, den som han tog redan på BB. Den vet jag inte om jag kommer kunna göra mig av med, lite speciellt liksom, kalla mig knäpp kanske? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback