Slutbesiktning.. Idag efter en mysfika med...

mms_img-31707707 (MMS)

Slutbesiktning.. Idag efter en mysfika med min höggravida vän, o förmodad vapendragare detta föräldrarlediga år, Emma så var vi på BB för slutvikt o bilirubin på Freja o hb på mig. Freja gick genom med lite extra ordinering av sol bara. Hon vägde 3450g så vi kunde öka maten lite extra med. Dock gick inte jag genom prickfritt.. samma låga hb som när vi skrevs ut så måste öka tabletterna till 2 om dagen, usch.. Så inte så konstigt att jag är så trött alltså! Längtar så himla dant nu till jag är återställd, känner mig så himla invalid, har jätteont i svanken med så kan knappt bära. Vilket resulterar att Olle får dra stort lass här hemma, stackaren, så han blir ju med sjukt slut. Men men.. snart så! Det blir ju bara bättre nu o vi är så lyckliga ändå, lilla familjen <3



hur lågt ligger ditt hb på? mitt låg på 94 sist när jag åkte in efter förlossningen för smärtor i magen.

2011-08-24 // 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback