River tapet.. Idag är det min tur, äntlige...

mms_img146453453 (MMS)

River tapet.. Idag är det min tur, äntligen, att vara i huset o känna mig delaktig i vårt renoverade :) Har inte riktigt passat förut, jag är ju inte lika haj på att riva väggar o sånt, men tapet kan jag riva, väggar kan jag spackla o måla, o det är i det stadiet vi är i nu. Så återigen, äntligen!!!



Ja vi måste verkligen ses snart :D



Vi har inte tagit bort sidan på sängen,han brukar morgonmysa med oss i vår säng ;)

2011-12-06 // 21:10:14

När ni är klara hos er så får ni gärna komma hit och riva våra tapeter!

Blir så avundsjuk att ni tapetserar och får fint!

Dem tapeter vi har i denna lgh har suttit här sen det byggdes för 20 år sedan typ...

2011-12-08 // 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback