Presenter från Turkiet..


Här har vi lite av presenterna vi fick av mamma och pappa som de shoppat i Turkiet. Så himla fina one-piece, en till Fred och en till Sockerbiten =) Dock förstora såklart, men är ju inte riktigt väder för att använda dem just nu iaf. Kommer bli lagom till hösten/vintern till Freddie och till vintern/vårkanten för Sockerbiten skulle jag tro. Sen fick även Fred en adidasdress, den går däremot att användas direkt, in i tvätten först bara. Har inte så mkt mys-shorts till Fred, mest jeans och sånt hårdare material. Så vi har använt mkt kalsonger nu när det är varmt, då är det ju lite snyggare faktiskt med en dress =)
Sen så skickade jag med ett önskemål om skor, låga converse. Och visst hittade dem det =) Varesig det är en kopia eller ej (?) så är det jättefina och satt jätteskönt på. Så nu behöver jag inte lägga ut närmre 1000lappen på det. Själva hade de shoppat en hel del med, hehe.. lillabror har väl en fotbollsdress för varje lag nu tror jag, men Barca är ju favoriten tror jag.

Nu tar jag kväll, pappa och son badar efter en riktig brakmiddag för oss vuxna och det är snart dags för flaskan för Fred. Så då blir det några gamla och sedan de nya avsnitten av True Blood, YAY, och marängsviss till, rätt okej efterrätt tycker jag ;)

Imorn kommer uppdatering på graviditeten, har ju legat på slösidan med bloggandet på länge så såg att det inte blivit uppdaterat med graviditetsvecka :-S 


Va mycket fint! Kul.. One piece dräkterna är ju hur gulliga som helst ju! ;)

2011-07-08 // 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback