Snygga vagndynorna..


Har ju helt glömt bort o visa upp dem snygga vagndynorna jag berättade att jag beställde! Så här är dem, hehe.. Jag är så förtjust i molnmönstret och det är fler mammor än jag som är kan jag säga. Är lite en "inne"grej i bebisvärlden med moln. Dessa har jag dock fått uppsydda och inte köpt i affären så att säga. Köpte även fina matchande filtar till varje unge. Är sååå nöjd kan jag säga! Dock dröjer det ju lite innan den rosa dynan åker på i syskonsitsen. Tror vi bytte till sittdelen på vagnen till Fred när han var 4-5 månader, får väl se när lilla damen börjar dra sig uppåt och inte vill ligga längre. Iaf så är jag ju garderad då =)
På sidan Maxibusius hittar du tjejen som syr dessa fina och mkt mer fint till din bebis, rekommenderas! 


Jättefina! Vart köpte du dem?

Kom ihåg att skydda barnet från solen också, jag lottar ut solksydd till barnvagnar via min blogg!

http://138kvadrat.blogspot.com/

2011-07-16 // 17:54:15

Sorry, såg att du ju skrivit vart du köpt dem!

2011-07-16 // 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback