Utslagna hjältar.. dagen började med lite ...

100media_imag021 (MMS)

Utslagna hjältar.. dagen började med lite action i form av budgivning på ett radhus vi kollat på. Dock försvann vi rätt fort då hon vi buda mot nog bestämt sig få huset till varje pris o budade därför högt direkt. Men men, kommer nog fler chanser, har ju ingen brådska med att flytta direkt faktisk. Mest att det skulle vara skönt liksom. Jaja.. sen begav jag mig för den veckoliga kollen hos bm, hon gav mig två alternativ.. få avlastning ett par dgr i veckan när Olle jobbar, eller läkarbesök med bricanyl som kan resultera i inläggning ist för att få bukt med sammandragningarna. För Sockerbiten får inte komma nu, MINST 2 veckor till måste hon stanna. O sammandragningarna säger nu snarare det motsatta :-S Så det blev o ringa mamma som får offra några semesterdagar på att vara med sitt barnbarn så jag får vila.. inget hon nog gråter floder för tror jag heller ;) Men känns lite läskigt att bm ser så allvarligt på det.. Aja, snart är det över iaf.. Kvällen spenderades sen med hot mama Evelina, vi snackade skit, drack te, käkade kakor o slängde ett öga på livet på bb. Mycket trevligt, skönt o träffs o sitta still o prata klart om ett ämne o inte släppa det för att nåns barn klättrar på väggarna ;) O snart så är jag "alkohol-bar" med o då får det blir nån utekväll med ;) Men nu tar vi natt efter dagens bravader, legat i sängen länge men inte kommit till ro mellan sammandragningarna riktigt men nu får det va nog.. sooova!! Kisen har legat o snarkat i sängen sen Evelina åkte, hehe..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback