Vattenlek och poolhäng med Li..


Dagen igår innan vi begav oss hemåt var fullspäckad. Vi började dagen med att få besök av sötisarna Evelina och Li. Det var ju kanonväder, tyckte mammorna som ville sola. Dock blev det ju till slut lite jobbigt för barnen istället och både Fred och Li blev dyngtrötta fortare än vanligt, trots att dem höll sig i skuggan såklart. Men vi hann iaf med både poolhäng, vattenlek och lunch. Barnen fick samma lunch som oss, tonfisksallad och keso, behöver jag säga att det gick ned hos Fred? ;) Dock har han fått en liten röd plita mitt på näsan idag, undrar om det kan ha med tonfisken att göra? Eller så är det bara ett bett kanske.. Det var iaf lika kul som alltid, och som vanligt så fastnar inga tungkyssar på bild, hehe, men lite bilder på vattenleken fick vi iaf. Roligast är nog att hälla ut allt vatten, helst över hela sin blöja tycker nog Li, hihi.. sötnosar!
Efter våran playdate var över så var det full rulle fram till kvällen med lite packning och städning. Sen kom familjen hem från Turkiet och vi grillade och pratade om vad som hade hänt. Vi fick även lite presenter som jag kan visa upp senare sen. Så avundsjuk på att dem varit i Turkiet, mitt favvoresmål ju! Men nästa år kanske, då ska jag INTE vara gravid. No more gravid på sommaren säger jag bara, hehe..


Fina dom är våra små skitar! Ses snart igen.. Kram

2011-07-08 // 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback