Dagens aktivitet..



Denna dagen har varit mkt bra! Startade med att jag o Fred sov till 9.30, visserliggen hade han fått flaska av Olle 05 men ändå, var mkt skönt att sova tills dess. Sen runt 12 kom min älskade Pulla, som jag inte sett på nästan ett år! Helt sjuuk! Ett år är fan mkt.. men det känns aldrig som ett år. Vi vet verkligen var vi har varandra så därför känns det aldrig konstigt på nått sätt. Är så glad att hon äntligen är hemma för att stanna denna ggn, nu har jag min bästis right where I want her, mohahahah ;) Min bästaste bästaste vän!
Vi busade iaf, och åt lite fruktsallad och drack min rabarbersaft. Fred hann äta både lunch och middag innan hon var tvungen o ge sig hemåt. Men vi gråter inga floder för det, nu har vi aaall tid i världen o ses! Dessutom så ses vi redan imorn igen. Då blir det busfabriken med Linda och Prins Axel. Linda och Emelie är gamla barndomskompisar så då slår vi två flugor i en smäll o träffs allihop. Lär bli mycket bus, och pannkaka till lunch skulle jag tro =)
Nu ska jag dock vila upp mig inför morgondagens bravader, gäller ju o vara lite pigg i kroppen när man ska springa på fabriken med barnen. Blir nog ryggläge i soffan med mina källarfranskor och nya Sandler-komedin med min älskade sambo... kanske tom ska avkräva lite massage med ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback