Graviditet 1 vs. 2 - vecka 31



Alltså jag fattar ingenting! Detta ser ju hur skumt ut som helst! Dessutom, så hade jag ingen bild från vecka 31 med Fred utan denna bild är en vecka tidigare.. sjukt skumt! Vad hände med min mage liksom?? Behöver jag oroa mig tro? Här kan ni jämföra hur magen nu såg ut i vecka 27 och vecka 24
Den ser ju inte ut att växa ju! Jag vet ju att hon ligger snett, det sa barnmorskan men då borde jag väl växa endel på bredden iaf? Nu längtar jag verkligen till måndag och tillväxtultrat, så jag får höra whats up!
Alltså hon rör ju på sig som aldrig förr, revbenen är ömma kan jag lova, och jag känner att hon ligger lååångt ned. Kände aldrig på det här sättet med Freddie. Liksom känns som hon ska ramla ut nästan när jag går ibland och kissblåsan ska vi inte tala om. Man går på toa, sen 3 min senare får man en rejäl buff på blåsan och man känner sig suuuperkissnödig igen. Nätterna ska vi inte tala om, speciellt dem nätterna som lillherrn här hemma bökar och inte vill sova hela natten, som nu när han är så hostig och snorig. Då måste jag kissa direkt innan jag fixar flaskan, sen lägger jag mig, men somnar inte om eftersom jag vill höra först att han somnar igen, då har jag hunnit bli kissnödig igen! Och dem nätterna som han inte somnar om på direkten efter flaskan så blir det lätt 3 ggr på toa, eftersom Sockerbiten såklart också vaknar till när jag far upp och ned ur sängen, suck! Vilka problem va? Ne, ska faktiskt bli skönt o inte vara gravid nått mer sen, känns som 2 låånga år med gravidkroppen, kommer ju knappt ihåg hur det är att ha mens liksom, haha, nått att längta till? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback