Jag kan äta själv!


Av någon anledning så har mina senaste mobilbloggar inte publicerats, och det verkar inte funka vidare bra heller! Är det nån annan som har detta problemet? Ska iaf maila supporten o kolla vad det kan vara för fel. Sålänge så publicerar jag några här som inte kommit upp. Blir dessutom lite roligare bilder när jag sitter vid datorn, dock så finns ju inte alltid den tiden om dagarna direkt..

Här har vi iaf min skitgris som får äta pannkaka till frukost. Jag var så himla sugen på banan på morgonen, kalciumbrist?, så jag fixade ordning bananpannkaka till mig o Fred. Det gillades både av mamma o barn =) Provade för första ggn o ge Fred gaffeln själv, vet inte varför jag inte provat innan, men han har liksom inte direkt visat nått intresse för annat än maten förut. Det gick iaf mkt bra, han fattade galoppen rätt fort, hehe. Dock så är det ju inte så kladdigt med pannkaka, värre blir det när han ska få grötskeden :-S


» linda

hej kusin!



jag har oxå problem med mms inlägg. dom kommer inte in. så om du får reda på varför, kan du väl skriva o berätta för mig oxå??



kram

2011-06-05 // 09:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback