Poolhäng med Li..


Idag har vi i det varma vädret varit hemma hos Li o lekt. Det va himla varmt både ute och inne så ungarna fick på sig badkläder och hoppade i poolen på Evelinas nybyggda altandäck. Det verkade vara himla skönt, vi tyckte det va synd att inte mammorna fick plats också, hehe. Li skvätte och plaskade vatten så det nästan blev tomt i poolen medan Fred mer var intresserad av att klättra i och ur och kolla vad som hände runt om poolen. Vi mammor satt mätta i magen efter en god sallad till lunch som Evelina va så snäll och fixade ihop. Här hemma är det inte ofta man får äta sallad eftersom Olle inte direkt gillar sallad, o inte så kul att fixa till sig själv bara :-S Så jag passar på o slukar i mig den salladen jag får, så gott ju såhär på sommaren med!
Får se va nästa aktivitet blir, nu är jag ju über-rastlös i kroppen när jag ska var själv i veckan med Fred och han äntligen är frisk. Lite bergsklättring eller nått kanske? Ne just de, jag är ju gravid med, hehe..




hi ser härligt ut de där... Så när ska du komma och plaska i min pool då?? den får du ju med plats i ;)

jag är ledig hella nästa vecka..så kan nästa varje dag i alla fall efter onsdagen till söndag.. så är det en sån här varm dag ute och ni inte göra något så slå en signal bara...:)

2011-06-08 // 15:09:57

Våda själv i veckan? Jag kommer ju hem och underhåller dig :] Wiiiiie! hänga varje dag jao.

2011-06-09 // 05:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback