Shoppingen häromdagen..



Här är lite av kläderna som jag och Fred shoppade när vi var på HC och köpte förlovningspresent till Olle. Köpte mer kläder till mig själv, hör o häpnad så var det fler byxor! Dock så gjorde de sig inte rättvisa på kort så får visa dem nångång när jag har på mig dem istället. På bilden är iaf två par shorts, ett par riktigt fladdriga som ser ut som en kjol när man har på sig den och sen dem efterlängtade jeans-shortsen som satt som en smäck! Jag som har suktat efter jeans-shorts sen förra sommaren nu eftersom jag inte hittade några då heller när jag var gravid så blev överlycklig när dessa passade och i mammastorlek med =)
Till Fred köpte jag nya shorts och lite t-shirts, några som inte är med på bilden heller för att vi redan har använt och smutsat ned dem ;) Köpte även en skitsöt seglar-klänning till Sockerbiten, kan ju inte låta bli ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback