Bebis nr 2. Kom på att jag borde passa på ...

downloads_img_44 (MMS)

Bebis nr 2. Kom på att jag borde passa på o skriva om Freds lillasyskon med, inte alla som vet kanske :) Men den 26augusti är han beräknad att dimpa ned (läs: tryckas/ pressas ut). Kan tyckas vara snabba bud eller t o m för tidigt för vissa så nära Fred i ålder, men som det ser ut för oss i våra liv just nu så kan det inte bli mer passande :) Fred kommer va ca 13-14 månader, mitt i sin prime-time ;) Går strax in i vecka 17 o väntar med spänning på att bebisen, som går under projektnamnet "sockerbiten", ska ge sig till känna. Tänk att det är minst lika spännande denna gång, trots att det knappt var ett år sen jag satt i samma sits :) Antar att det nog alltid är lika spännande med ett nytt liv som gror i magen, helt fantastiskt! Och angående att jag benämnde sockerbiten som "han" tidigare så är det därför att det bara är så, 1000 spänn på det! Skulle bli himla chockad om det var en tjej, självklart spelar det ingen som helst roll. Men känns bara som en pojke till. Känner mig som en pojk-mamma helt klart (konstigt då;) ) Blir nog ett helt fotbollslag här hemma om vi fortsätter i den här takten med Miss Fertil over here ;) Ne nu är det sömn på schemat om det går mitt i den här snarktävlingen som bebis, man o hund har ;) Puss!



» Sarah

Nej men gud vad mysigt att vara gravid. Hoppas att du får en underbar graviditet :)

2011-03-11 // 01:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback