Grötfrulle..



Alltså den här bilden är så himla fin! Älskar den! Sådär lagom grötig runt munnen, men lika go för det. Min lilla kille.. Tänk att han en gång va så liten som Sockerbiten är nu, är svårt o förstå tycker jag. Iof tycker jag att det är lite svårt att greppa hur ett liv ens blir till, alltså jag vet ju HUR, men ni fattar ;) Att det bara "blir" liksom, och att allt blir så rätt, att naglarna finns där, öron på rätt ställe och ett helt nytt hjärta som bara pumpar, verkligen ett mirakel alltså!
Tror inte man ska fundera för mkt på det, då blir man nog knäpp, haha, det är bara att tacka o ta emot att man får denna gåvan - ett barn. Eftersom det faktiskt inte är en självklarhet med allt det jag beskrev, eller att ens ha möjlighet att få barn. Jag är evigt tacksam den som nu än bestämmer att jag har fått den gåvan iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback