Ny design och mitt 2010..

Hade en tjej som höll på o göra en ny design till mig, men hon fick efter ett tag förhinder så bara o börja om igen. Så nu har jag fixat en gratisdesign sålänge tills jag fått tag på en ny designer.

Eftersom ja inte bloggat på lääänge nu eftersom jag är så less på min gamla design så blir "Mitt 2010" lite försenat, men här kommer det iaf =)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, födde barn!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga tror jag (?)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många, Linda, Nellie, Malin, Evelina..

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
None..

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
HUS!!!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
15 juli då Fred föddes, säklart =)

Vad var din största framgång 2010?
Jadu... hmm... blev mamma, räknas det?

Största misstaget?
Inget, vad jag vet.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope

Bästa köpet?
Bebis-saker ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Bebis-saker ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Fred föddes toppas ju allt!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare eftersom jag hade det mest underbara som väntade

Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit glass, haha

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat, var mkt där ett tag mot skolslutet o va gravid samtidigt.

Hur tillbringade du julen?
Med min familj hemma i Norrköping

Blev du kär i år?
Ja, i min son när han kom. SANN KÄRLEK vid första ögonkastet!

Hur många förhållande?
Ett, haha

Favoritprogram på TV?
Desperate, HIMYM

Bästa boken du läste i år?
Födabarn-böcker

Något du önskade dig och fick?
En fin och frisk son. Tänk va skönt med önskningar som går i uppfyllelse ;)

Något du önskade dig men inte fick?
Nope.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade släkt och familj hemma på kalas och sen vännerna på kvällen med spel och dricka.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ett hus skulle gjort året om än mer perfekt

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bästa året i hela mitt liv!

Vad fick dig att må bra?
Vara ledig, sommaren

Vem saknade du?
Pullan, alltid, eftersom hon alltid är ute o far ;)

De bästa nya människorna du träffade?
Nya och nya, men Linda och jag tog upp gammal bekantskap efter våra söner föddes <3

Årets sötaste?

Fred, vem annars!

Årets snyggaste?
Pull, alltid!

Årets största kärlek?
Fred!

Årets besvikelse?
Forden RIP

Årets bästa?
Komma hem från BB

Årets snällaste?
Alla mina

Nyårslöfte för 2011?
Vara den bästa mamman, flickvän, syster och dotter jag kan vara =)


Blev mkt som kretsade runt Fred detta året, men det är väl förståeligt?

Puss.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback