Sockerbiten har gett sig till känna!!

Igårkväll när vi hade lagt oss i sängen så buffades det en del i magen, o som jag hade läst så om det inte efterföljdes av nått kurr i magen/tarmarna så är det bebisen som rör sig. Både Olle o jag höll händerna på magen o kände efter ett långt tag, men till slut kom den, buffen som utan snack var en bebisbuff. Så härligt! Blev lika glad denna ggn som med Fred, såklart. Dock är det ju lite tidigare än sist, med Fred kände jag honom inte förren efter RUL som va i vecka 19, nu har vi ju inte ens varit på RUL än. Men så märks det ju oxå att magen börjat växa tidigare och jag känt mig gravid mkt tidigare än sist. Det är så spännande o vara gravid, men längtar nog mer till förlossningen och bebisen såklart. Det bästa som finns o få upp sitt barn på bröstet, då finns det inget annat i hela världen som betyder nått <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback