Bilder från busfabriken..


Blev lite dåligt med bilder från busfabriken i måndags men några lyckades jag ta. Dock så var det nått strul med min telefon såg jag sen så bilderna hade inte alls samma kvalitet som dem brukar, men men..
Som jag sagt tidigare så är Busfabriken fasen det bästa lekstället som finns just nu. Det är vadderat överallt så man får inte så ont om man ramlar lite och det finns inga Aj-Aj, förutom när man drar varandra i håret kanske ;) Men det är så himla skönt att vara där. Blir liksom lite avslappning för hjärnan. Mycket bra att vi äntligen begav oss dit. Tror att det kommer vara en stående punkt i kalendern varje vecka, varesig det blir med Axel, Li eller Rasmus =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback