Fred & Li leker..


Idag har jag och Fred varit hos våra kära vänner Evelina och Li. Evelina och jag lärde känna varandra genom FL när barnen låg i magen, så det är ändå ett tag sen. Dock, så har vi aldrig riktigt lyckats hitta tid för att träffas. Första ggn var förra veckan på en liten fika här hemma och idag så åkte vi dit så jag fick kolla in deras bo eftersom jag varit så nyfiken. Och vilket bo sen!! Så himla fiiint, precis samma stil som jag och Olle har. Gissa om man bara ännu mer vill ha hus nu! Området var ju inte heller fel, men det skriver jag inte ut här var de bor ;)

Vi skitsnackade iaf under tiden som barnen lekte, och dem ca 4 timmarna flög förbi. Så skönt o bara babbla på om allt. Så roligt o titta va barnen hittar på för nått med. På dem här bilderna ser det ju verkligen ut som att Li instruerar Fred i hur hennes leksak fungerar, "man tar den här och stoppar här, så försvinner den", hehehe.. så söta! Lite slime-pussar gick också åt på stackars Li, Fred lämnar ju spår efter sig vart han än tar sig ;) Ser fram emot o se vad de kan hitta på tillsammans i framtiden =)


Tack för idag.. och snällt skrivet av dig! ;) Vilka härliga kort på våra söta troll.. Roliga miner de ligger inne med!

Ha det nu så himla bra så hörs vi snart igen.. Kramar!

2011-05-05 // 21:41:31

Tack för idag.. och snällt skrivet av dig! ;) Vilka härliga kort på våra söta troll.. Roliga miner de ligger inne med!

Ha det nu så himla bra så hörs vi snart igen.. Kramar!

2011-05-05 // 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback