Fredagspresenter..


Har jag inte världens underbaraste pojkvän så säg! Började för ett tag sen med en ny grej som jag inte riktigt har fattat varför alla prisar så mkt. Nämligen o ligga i badet o läsa. Har blivit en kvällsgrej då jag kan slappna av och bara vara liksom. Dock så har det känts lite tråkigt med vanliga duschkräms-bubblor så nämnde för Olle för nått tag sen att jag ska fixa lite roligare badtvålar och skum. Men det behövde jag ju inte för idag när han kom hem så hade han varit på stan och shoppat från Lush, två goda bubbel-tvålar (den ena ska lukta marshmallow och den andra kokos bla) en rub n' scrub, en handcreme och en over-all moisturiser. Blev såå glad! Är ju inte varje dag man får presenter. Nu räknar jag med att få presenter varje fredag ;) Nerå! Ska bli himla mysigt o bada nästa ggn och känna doften av marshmallow i hela badrummet, lite annat än Family Fresh, hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback