Kläder!!



Yay! Idag har vi sannerligen shoppat! Många lappar försvann men många plagg rikare =) Tog en lång shoppingtur och tittade genom dem flesta butikerna, skulle kunnat köpa massssa mer till barnen men nån måtta får det vara, plus att det faktiskt kommer in nya kläder vartefter ;)
Vi tog en paus i shoppandet efter två timmar ungefär och käkade lunch på jobbet, eller Fred fick gröt och jag köpte sen en Lindahls-sallad. Men snacka om att vi var trötta sen efter ytterliggare två timmars shopping! Med påsarna fulla och trötta huvuden och ögon åkte vi hem och kastade oss ned i varsin säng, eftersom Fred inte kan somna i vår säng :( Sen sov vi någon timma.. det behövdes! Guud vad jag känner av fogarna och ryggen nu. Men men, det hade jag räknat med, imorn blir det bara slapp i solen hos päronen så då får jag vila istället.
Shoppade självklart massa till mig själv med, kommer upp om nån dag eller två, kan ju inte lägga in hur mkt bilder som helst ;)

Nu blir det fredagsmys efter fredagstacon med BB och godis!


Vilka söta kläder :)

2011-05-21 // 09:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback